Torsdag 9/1-14

2014-01-09 16:37:16
Ordinary things 0 Kommentarer
2014 är det året jag ska ta tag i saker som jag tagit tag i halft eller bara planerat!
I tisdags började jag med att verkligen bruka allvar med mitt jobb sökande, innan har jag sökt ca 24 jobb. Men i tisdags åkte jag till Väla Centrum och lämnade 40 CV:n i olika butiker. Var nervöst, men kändes så skönt att fått det gjort.

Igår satt jag och kollade runt på olika fotobloggar och tänkte att jag ska komma igång och lära mig mer om fotografi och hur man ska göra för att få bra bilder, fick inte en nya kamera bara för att den ska ligga på hyllan. 

Får även komma igång med mitt stickande och virkande, tycker det är sjukt skoj och just nu håller jag på att virka 7 par bebis converse till Johans mamma och hon ska även få lite andra saker.
Efter jag är klar med dem, tänkte jag göra något till mig själv. En kappa, kofta eller liknande, blev sjukt sugen när jag blev klar med bebis kappan.

Kommentarer

NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback