30/1-14

2014-01-30 16:49:49
Ordinary things 0 Kommentarer
Det här med bloggen går lite segt.. Är inte hemma i Strövelstorp så ofta och tyckte det är lite svårt att uppdatera genom min surfplatta eftersom jag inte kan ändra storleken på bilderna då.. 
 
Aja nog med det, tänkte skriva lite vad som hänt de veckor jag inte skrivit något. 
Skrev förr att jag sökte 40 jobb på Väla centrum. Veckan efter det gick jag till emporia och kollade runt där lite, och bokade in en intervju på Hollister. Tisdagen veckan efter gick jag på en gruppintervju med 4 andra personer, det kändes bra efteråt. Men man ska inte hoppas på för mycket. 
 
Men på tisdag nästa vecka ska jag faktiskt testa att jobba i en restaurang i Lanskrona, om det går bra så har jag iallafall fixat mig ett extra jobb! 
 

Kommentarer

NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback