Sova eller plugga?

2013-05-13 23:33:34
Ordinary things 0 Kommentarer
Plugga eller sova.. 
När jag kom hem idag kände jag att jag var helt slut i kroppen. Har inte kunnat konsentrera mig på viktiga saker som skolan.. Gör ett nytt försök imorgon!

För övrigt så jag har klippt mig... Trodde jag aldrig jag skulle göra.. Jag har en liten frisör-fobi. Gillar inte att gå till frisören för dem brukar alltid klippa för mycket. Men dem på Vacker på Väla centrum är super bra, trevliga och vet hur man vill ha det!

Jag tycker jag har kort hår, men får höra ofta att det är långt.. Till och med frisören tyckte det var långt.. Men för lite mer än ett år sen innan jag klippte mig för första gången på länge hade jag ca 10 cm kvar tills det var vid rumpan. Kunde nästan sitta på det!

Kommentarer

NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback