24 dagar kvar..

2013-05-12 23:15:44
Ordinary things 0 Kommentarer
.. till studenten!
Usch vill inte ta studenten.. Måste hitta jobb och helst innan jag tagit studenten, men det är sjukt svårt!! 
Alla jobb jag hittat där det är något jag kan ligger antingen lååångt bort eller så måste man ha körkort.. Men jag har tänkt skriva om mitt CV och gå runt på Väla och kanske Emporia och kolla om det är någon som behöver någon. Skulle bli över lycklig om jag får ett jobb i en butik!

Just nu är jag ganska osäker på exakt vad jag vill bli och göra. Jag vill så mycket men jag är bara en person och kan inte göra allting..
Vill jobba i klädbutik, vara polis eller/och militär, öppna eget företag inom mode, utbilda mig till nagel teknolog och mycket mer..

Kommentarer

NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback