Hjälp!?!

2013-03-09 16:36:52
Ordinary things 1 Kommentarer
Jag undrar om det är någon som hade kunnat hjälpa mig!
När jag är inne på min blogg på mobilen så har rubriken ett annat typsnitt än vad den ska ha. Och när jag var inne på min blogg från skolans datorer var det likadant där.. Det typsnitt det ska vara är det som syns på bilden.
Om det typsnittet inte syns när ni är inne på min blogg kan ni då kommentera det så jag vet.
Det kan då ha med att göra att ni inte har det instralerat på era datorer, men det går nog fixa så det syns ändå. 

Kommentarer
EMINAS.se

Jag tror du måste hitta javascript för typsnittet. Jag är inte säker på hur man gör det men ska finnas javaskrpt som gör så alla ser de rätta typsnittet. googla så kanske något dyker upp! :-)

Jag ser de typsnittet som du valt iaf! :-)

Svar: tack :)
Jag lyckades fixa det sen :) Så nu ska det synas för alla :)
Sabina Svensson

2013-03-30 // 01:20:32 - URL: http://eminas.se




NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback