Fredag 29/3

2013-03-29 18:38:05
Ordinary things 1 Kommentarer
Jag borde plugga men istället sitter jag och kollar på en massa videos på 12 åringar som visar upp på youtube vad dem köpt och likmande. Jag blir lite sugen på att göra något liknande, kanske inte visa upp i video vad jag köpt med att göra en video blogg om någonting. Men vad ska man då prata om? Känns lite konstigt att sitta själv och prata med sig själv in i en kamera, men man vänjer sig väl? haha 

Postas imorgon! USA tröja från Ginatricot som jag tröttnade på och nu sålt på tradera! 

Kommentarer
Michelle

Så bra blogg, lust att göra bloglovinbyte?
kramisar<3

Svar: Tack :) visst! :D
Sabina Svensson

2013-04-06 // 22:55:36 - URL: http://michaanss.blogg.se




NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback