Besviken..

2013-03-11 16:39:12
Mode/kläder 1 Kommentarer
Jag fick min klänning idag som jag köpte förra veckan. Jag hade tänkt att ha den på studenten, men när jag provade den var den alldelles för stor. Jag är ganska liten så denna var ca 1-2 storlekar förstor.. Men annars tycker jag den var normal i stoelken om man tänker på vilken storlek det var!

Så nu försöker jag sälja klänningen. Jag orkar inte strula med att skicka tillbaka den till England och betala frakten för det och sånt..


Den är helt oanvänd, bara provat den en gång.
Storlek: 34
Färg: står att det ska vara creme, men jag tycker den är vit.
Pris: Jag vill ha 300 kr inkl frakt för den, eftersom den är helt ny och oanvänd..

Finns det ingen som kan tipsa om en snygg student klänning? Vill ha något i denna stilen helst. Eller om det är någon som har denna i xxs/xs som inte använder den. 

Kommentarer
Rebecca

Jag letar också efter en student klänning men ska till gbg på torsdag och jg vet massvis med udda affärer + cubus där som bruka ha fina kläder. Missäy är en butik också (jag tro det stavas så) :)


Nu är veckans blogg avgjord. Kika in och kolla om det blev du. :D

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/march/tavling-for-vecka-11.html#comment

2013-03-12 // 19:26:55 - URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se




NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback