Tid och pengar

2013-02-12 11:04:18
Ordinary things 1 Kommentarer
Allting handlar typ bara om tid eller pengar. 
Skulle kollat på en present åt min bror som fyller år på torsdag idag, men hinner inte eftersom jag inte är på min praktik idag, desutom har jag knappt pengar att köpa något till honom.. 

Satt igår och pratade med pappa och diskuterade att det mesta man vill göra kostar pengar, eftersom han har sagt till mig att jag inte får säga " vill ha" och "köpa" på en månad. 
Jag är en sån person som älskar att shoppa och gör slut på mina pengar nästan så fort jag fått dem.. Vilket jag måste för bättra, för jag vill lära mig att spara och jag måste spara pengar för att kunna åka utomlands med älskling som vi funderar på att göra. 
Fast i Söndags beställde jag en sak till Alla ❤ dag till honom som kommer med bud, och den var inte billig.
Och där gick en del åt..OPS!

Bara lite funderingar jag hade i huvudet..

Kommentarer
Hej.

Du kommer lyckas spara, men det tar tid. Allt tar ju tid, speciellt att lära sig nya saker haha :)
Men jag tror på dig! Du fixar det! :)

2013-02-12 // 19:15:52 - URL:




NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback