Spänd, nervös och längtar

2013-08-28 14:04:23
Ordinary things 0 Kommentarer
För lite mer än ett halvår sen vann jag en tävling som jag hade glömt att jag deltagit i.
Jag såg att en vän deltog på facebook för jag tror man var tvungen att dela tävlingen på sin sida, och så tänkte jag att jag också kunde försöka bara för att. 
Jag tänkte inte att jag skulle vinna, det var lixom flera tusen stycken som deltog, folk från olika länder också.
Men när jag fick ett sms efter att dem försökt ringa två gånger utan att jag svarade eftersom det var ett utländskt nummer började jag skrika och skaka som ett asplöv. Aldrig skrikit när jag vunnit saker ( brukar ha hyffsad tur när det är tävlingar).
 
Men jag har fått vänta i ett halvår nu innan jag får mitt pris, av olika anledningar. 
Men snart är det här och snart är tiden inne, längtar så sjukt mycket. Men är ändå jätte nervös..
Jag kommer inte berätta vad det är för äns jag fått priset av olika anledningar, och kanske inte berättar det efter heller om jag inte känner mig redo för det. Dock måste jag flyga till Hälsingforg för att få mitt pris, och jag har världens bästa pojkvän som följer med, då jag inte kommer kunna flyga ensam. Får gottgöra honom på något sätt sen då han får betala sin resan ensam och företaget betalar min resa.. Men ville bara dela med mig om att jag är spänd, nervös och längtar. 

 

Kommentarer

NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback