Senaste

2013-08-29 15:36:14
Ordinary things 2 Kommentarer
Var ett tag sen jag var aktiv och det har ju hänt en del sen dess. (kan dock inte skriva allt).
Den 17 augusti fyllde jag år då fick jag lite fina saker av familj och släkten.
Bild 1: Hittade dessa söta korgar på Ö&B.. Man kanske borde kolla på billiga butiker när man ska handla inredning nästa gång ;)
Bild 2: Nästan två månader efter att jag slängde min kalender från gymnasiet upptäkte jag att jag behövde en kalender ändå. Massa möten och andra viktiga tider man måste komma ihåg nu även om man inte längre går i skolan.
Bild 3: Födelsedagspresent från min ena Farbror och hans familj.
Bild 4: Fick dessa super fina stövlar/boots av pappa, och dem bruna fick han tilloch med gratis ;)
Bild 5: Efter att länge letat efter att snyggt överkast hittade jag detta som dock var dyrt, men innan min födelsedag var det rea på den så det blev en present från min familj.
Bild 6: Förra året tog Ginatricot in denna super söta tröja som jag dock inte köpte för jag precis köpt två andra tröjor där ifrån. Men hittade denna på tradera för 99kr! Dock så var det två fläckar på den som tjejen som sålde den aldrig berättade om.. Men får se om jag kan få bort den i tvätten, har velat ha denna super länge nu!

Kommentarer
Sanna h

Hej :) vart kan man hitta almenackan? Kram

Svar: Du hittar den på Akademibokhandeln :) men tror även den vinns på bokia :)
Sabina Svensson

2013-09-02 // 18:27:13 - URL: http://Www.socosy.blogg.se



sanna hyvärinen

Åhh!! Letade där nu men hittade inte :( hjälp?


Svar: Kan hända att den är slutsåld :( någon dag efter jag köpte min vad den slut i butiken :( Jag har testat att söka runt och så och jag hittar heller inte den.
Men märket heter "Tommy & Annika".
Hoppas du hittar den någonstans :)
Sabina Svensson

2013-09-04 // 23:07:17 - URL: http://socosy.blogg.se/




NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback