Aldrig mer!

2012-09-04 22:57:06
Ordinary things 0 Kommentarer
Fyfan säger jag bara!! 
Jag har längtat super länge nu på att få göra naglar hos en som gör riktiga gele naglar, istället för dem jag gör själv.
Så har dem öppnat en ny nagelsalong i HBG "Student nails". Jag och Natalie tänke att vi skulle testa gå dit där, för dem var rätt billiga. Men den sög ju på att göra naglar! Jag har gjort bättre med Depends gelekit.
Snea, ojämna och luftbubblor.. Sen kollade hon som gjorde dem konstigt på mig när jag ville ha kortare än vad hon först klippte. Men har man för långa naglar ser det bara billigt ut..  

Bild på mina fula naglar! (dem ser faktiskt bättre ut på bild)

300kr bort kastat! Aja nu ska jag fila ner dem, så dem inte är så långa! 

Kommentarer

NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback