Slut efter en dag på mellandags rean!

2012-12-27 00:09:11
Ordinary things 0 Kommentarer

Detta har inte varit min dag idag.. Först verkar allt OK. Sofia gick upp och har köar timmar innan jag ens var klar för engångs skull. Men sen kunde jag inte platta håret.. Hade provat min nya trippeltång igår kväll och fick inte ut lockarna idag.. Det slutade med att jah stressade till bussen som sen var sen, när bussen kommer kör den förbi oss.. Men pappa körde och hämtade upp mig och lämnade mig på väla! Och jo glömde ett paket som jag skulle posts idag också.. Men pappa räddade mig där när han hämtade upp mig!

Det var början på min dag. Haha
Men sen blev den bra. Hittade en super mysig tröja/jacka på Zara. Köpte inte så mycket mer, skönt det så jag kan spara!

Och nu är jag helt slut i kroppen! Hoppas man kan sova denna natten iallafall..


Kommentarer

NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback