Deserves it more than you - Bullshit

2012-12-30 20:15:00
Ordinary things 0 Kommentarer
Måste bara få lite sagt. Blir lite irriterad med tanken på att folk (vuxna människor) inte kan vara glada för andras skull..
Nu var det så att jag vann, inte mycket vi kan göra åt det och jag är jätte glad att jag får denna chansen för jag har verkligen velat göra detta jätte länge nu. Men jag kan förstå att dem som inte vann kanske bli lite sura, men att dem sitter och säger att jag inte förtjänar att vinna eller att dem tror jag är för ung. 
Men jag tror inte att jag skulle ha vunnit om jag inte hade förtjänat priset, jag förtjänar att vinna lika mycket som alla andra. Sen tror jag inte heller att dem som utsåg vinnaren skulle välja någon som inte är gammal nog. 
Alla kan inte vinna och skulle någon annan ha vunnit skulle väl folk bli sura då med och skriva "jag förtjänar det mer än dig".
Men om någon annan hade vunnit istället för mig skulle jag tyckt det varit tråkigt för mig men jag hade varit glad för den som vunnit istället. Finns inte så mycket ni kan göra åt saken genom att skriva på Facebook om att jag inte förtjänar att vinna. 

Jag kommer göra detta vad ni än säger och jag förtjänar priset lika mycket som alla andra som var med och tävlade. 
Jag vill inte säga vad det är än, jag säger det när det är dags! 
Men det är redan jätte många som vet om det så om ni vill veta får ni försöka ta reda på det. för det har publicerats på två hemsidor!

Kommentarer

NAMN
Spara uppgifter?

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

Trackback